Świat Dziecka Gliwice
0 zł
Kontakt  32 230 08 28
 
Strona Główna

REGULAMIN

 

1. Sklep internetowy '' ŚWIAT DZIECKA '' jest prowadzony przez firmę;

P.H.U ''INTI'' S.C.

ul.Żwirki i Wigury 64

44-100 Gliwice

NIP; 631 26 44 064 

REGON; 242799760

KONTO BANKOWE; 57 1090 1766 0000 0001 1797 1019

 

dalej nazywaną '' Sprzedającym''.

 

Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

 

Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

 

Ceny podane w sklepie są cenami brutto ( zawierają podatek VAT ).

 

Towary dostępne w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

2.Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dalej zwana Klientem.

 

3.Zamówienia można składać 24 na dobę.

 

Zamówienie można złożyć poprzez stronę www.światdziecka-gliwice.pl. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia przez stronę www.swiatdziecka-gliwice.pl dostajesz mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.Składając zamówienie, zawierasz umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem.

W przypadku zamówień składanych po raz pierwszy pracownik sklepu może prosić telefonicznie lub mailowo o potwierdzenie złożonego zamówienia. W tym wypadku sklep rozpoczyna realizację zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od ciebie.Gdy nie jesteśmy w stanie skontaktować się z tobą w celu potwierdzenia złożonego zamówienia ( np.błędnie podany numer telefonu lub nie odpowiadasz na maile ), zamówienie zostaje anulowane po 5-ciu dniach roboczych.

W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji ( np.częściowa realizacja lub anulowanie  całości zamówienia ).

W przypadku, gdy towar jest niedostępny ( brak towaru w magazynie lub u dostawców sklepu ) i braku możliwości realizacji twojego zamówienia, sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30-stu dni, licząc od daty jej zawarcia.Jeśli dokonałeś zapłaty za towar - sklep zwróci należność za towar, nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od anulowania zamówienia.

 

4.Formy płatności;

 

Sklep internetowy Świat Dziecka akceptuje następujące formy płatności:

 

PRZELEW  z polskiego konta na konto firmy - prosimy o dokonywanie przelewów w wysokości wartości zamówienia plus koszt wysyłki na numer rachunku banku: 57 1090 1766 0000 0001 1797 1019 BZ WBK I / GLIWICE w tytule prosimy podać numer zamówienia.

 

ZA POBRANIEM- zapłata następuje w momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera.

 

GOTÓWKA LUB KARTA PŁATNICZA-tylko w przypadku, gdy odbierasz towar w siedzibie firmy ( odbiór możliwy po potwierdzeniu mailowym ).

 

Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

 

Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia konta zarejestrowanego klienta w przypadku gdy nie odbierze wysłanego wcześniej zamówienia płatnego przy odbiorze, dostarczonego przez firmę kurierską lub w siedzibie firmy gdy klient w sposób znaczący naruszy regulamin sklepu www.swiatdziecka-gliwice.pl

 

5.Dostępność produktów;

 

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane-od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni ( w przypadku produktów trudno 

dostępnych ).Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdażyć , że faktyczny czas dostawy się przedłuży- poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów , czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki.Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Termin realizacji jest podany w dniach roboczych, nie obejmuje świąt i dni wolnych od pracy.Przy płatności przelewem termin wysyłki zamówionego towaru jest liczony od dnia zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym.

W przypadku produktów przy których widnieje informacja,że są na specjalne zamówienie, przybliżony termin realizacji będzie ustalony indywidualnie z klientem.

Przesyłki kurierskie realizowane są przez firmę kurierską DPD.Czas doręczenia w przypadku przesyłek kurierskich wynosi około 48 godzin.

Przesyłki pocztowe realizowane są przez POCZTĘ POLSKĄ.Czas ich doręczenia wynosi od 1 do 14 dni roboczych  w zależności od wybranej opcji dostarczenia.

Istnieje również możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym przy ulicy Żwirki i Wigury 64 w Gliwicach po wcześniejszym mailowym potwierdzeniu przygotowania zamówienia do odbioru w naszym sklepie.

 

6.Zwroty;

 

Jeżeli jesteś osobą fizyczną, nie nabywającą towaru w celach związanych z działalnością gospodarczą, możesz dokonać zwrotu towaru bez względu na przyczynę w ciągu 10 dni od daty wydania towaru.

Skontaktuj się z nami mailowo ( swiatdziecka-gliwice.pl ) nasz pracownik prześle na państwa maila formularz zwrotu towaru.Wypełniony formularz możesz przesłać razem z towarem i orginałem paragonu na adres

siedziby sklepu (  P.H.U ''INTI'' S.C. ul.Żwirki i Wigury 64 44-100 Gliwice ) lub e-mailem ( swiatdziecka-gliwice.pl ). Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Zwrot możliwy jest wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.Zwracane towary muszą być kompletne.

 

Klientowi przysługuje prawo anulowania zamówienia oraz możliwość zwrotu zakupionego towaru. Zwrotu mozna dokonać w ciągu 10 dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia, bez podania przyczyny. Zwracany towar musi być w orginalnym opakowaniu bez widocznych śladów używania. 

Zwrot zamówionego towaru następuje na koszt klienta.

 

UWAGA!!! Towar zamawiany na indywidualne życzenie klienta nie podlega zwrotowi lub wymianie.

Sklep zobowiązuje się zwrócić klientowi należność za zwracany towar w terminie 14-dni od daty jego otzrymania, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie kopii dokumentu potwierdzającego termin wydania towaru.

Zwracana suma będzie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki towaru.

W przypadu gdy do zwracanej przesyłki nie zostaną dołączone informację, o które prosimy zwrot nie będzie rozpatrzony.

 

 7.Reklamacje;

 

Gdy klient nie otrzyma paczki wysłanej Pocztą Polską w terminie 14-stu dni od czasu wysłania przesyłki, powinien zwrócić się do nas z reklamacją.

W przypadku gdy klient nie otrzyma paczki w ciągu trzech dni roboczych od dnia wysłania przesyłki kurierskiej, podejmujemy działania w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.

W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszą firmą.Możesz skorzystać z uprawnień gwarancyjntch bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach 

( dotyczy produktów objętych gwarancją producenta ) bez konieczności naszego pośrednictwa.Pozwala to na istotne zaoszczędzenie twojego czasu.

 

W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora.

 

Przysługuje ci prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze;

-uszkodzeń mnechanicznych powstałych w trakcie transporu,

-niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu ,

-niezgodność towaru z umową.

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14-stu dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostaje naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy.

 

8.Ochrona danych;

 

Wszelkie podane przez klienta dane,szczególnie adres zamieszkania, adres e-mail , numer telefonu przechowywane są przez sklep z zachowaniem należytej staranności i nie będą udostępnianie osobom trzecim.

Wypełniając formularz zamówienia klient wyraża zgode na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych związanych z działalnością firmy P.H.U. ''INTI'' S.C. zgodnie z art.23 ust.1 stawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( Dz.U.Nr.133 poz 883 ).

Klient ma prawo wglądu w swoje dane , do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

9.Przedstawiona przez sprzedającego oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań ( zgodnie z art.71k.c. )

 

10.Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw klienta.Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolweik części regulaminu z obowiązującym prawem sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

 

11.O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną ( na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu email ).Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

 

12.Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępny dla klienta w zakładce regulamin.W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.Za wyjątkiem sytuacji kiedy klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

 

13.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.